Thursday, September 29, 2005

Semakin Hari Semakin Hampir

semakin hari semakin hampir, semakin hari semakin sayang. Tidak dapat tidak, aku meluahkannya juga sebagai seorang suami yang mempunyai sifat ego, garang dan rock. Tak dapat aku sembunyikan lagi betapa aku sayang kat isteri aku dari hari berganti hari, bulan berganti bulan setelah 9 bulan isteri aku mengandung.

Anak 1st dan 2nd beb. Setelah 9 bulan betapa isteri aku berkorban membawa anak kami ke hulu ke hilir, keluar masuk hospital di mana kandungannya sekarang mencapai 5 kilo. Tu baru baby. Uri dah sekilo lebih, air ketuban dah 2 kilo lebih, lemak lagik... perghh berat beb. kaki pon bengkak, tangan pon kebas.

Bila aku tengok perkara2 mcm tu, dalam hati aku semakin terharu. Saper kata mat rock hati batu. Lembut beb mcm getah, boleh di tarik2 gitu. Sedikit demi sedikit aku menarik diri untuk sementara waktu dapat dunia kepahlawanan. Bukan apa, demi sentiasa di sisi isteri tersayang. hahahahha. susah beb nak sebut. sayang. sayang. sayang.

Apaapa pon, terima kasih berjuta-juta sayang buat isteri aku kerana pengorbanan tanpa berbelah bagi demi keluarga. Rasa gembira mcm nak kluar air mata beb, bila dapat seorang isteri yang bertanggungjawab dan memahami. Tiba giliran aku pulak..huhuhuh...syahdu..syahdu.

3 comments:

Titi Wangsa said...

azan.. anak lu panggil lu apa yer nanti? papa? daddy? ayah? bapak? abah?

kenit said...

bagus bagus... memang sudah time.. suda mase suda waktu... sudah ketika...

Zan said...

anak gua panggil gua ayah kot.
nanti gua ajar dia panggil ayah.
panggil apa2 pon boleh jgn dia panggil roger sudah la.