Sunday, September 25, 2005

kawen kawan kawen kawen kawan kawen

Dari tajuk pon dah tau apa citer aku nak sembang. Kawan aku kawen dengan kawan aku jugak dan sebenarnyer istilah ini aku guna dah lama. Kawan-kawan tak mau lawan, tapi kawan-kawan mau kawen.

Hari ini 25 September,
Rumah aku ada ramai orang dengan kaum kerabat aku dari tg karang. Abis semua spekong. muahahaha. Tapi aku ada satu perkara yang aku rasa macam dibawah sedar. KENIT KAWEN. muahahah... aku mcm tak percaya. Gelaran Tanpa Belas Kasihan didalam alam kepahlawan telah ditukar kepada gelaran raja sehari atau raja 2 hari. bila aku balik bini aku tanya, mcm tak caya jer kenit kawen. kekekekekke. Bini aku mungkin tak dapat menerima kelakuan yang masih mengamalkan semangat ke'ribena'an dalam pergaulan akhir nyer telah menamatkan zaman bujang nya pada semalam di semenyih. Tapi paling aku sedih adalah takdapat tgk mcmana kawan aku amik 2 kali henjut.

Apa-apa hal pon, wa memang seronok dan sgt menasihatkan kawan2 lain yang belom berkahwin. Kahwinlah....

3 comments:

Titi Wangsa said...

betul bai.. buat masjid.. basuh lagi jin tu

Zan said...

hahahah... aperrr ?
uncle wangsa sihat ?

princessGarnet said...

kenapa kenit henjut 2 kali?kesian,pak imam garang =( papepon,terimasss