Monday, September 12, 2005

mana disiplin kamu

aku memang tak berdisiplin dari zaman sekolah lagi. aku memang sentiasa meninggalkan perkara yang tidak menguntungkan. contoh terdekat adalah tulis blog ni. tulis blog ni ingat ada untung ka? sikit pon tatak untung lor. tapi yer la zaman cyber kan. serukang-rukangnyer ada la member yang bergelumang ngan pc dan internet ni tau serba sikit perkembangan.

sebut pasal perkembangan ni nak, sini, pakcik nak citer sikit pasal perkembangan. perkembangan adalah bukan bantuan mcm pakcik kaki kudung pakai merc. perkembangan ni adalah dari sesuatu tanda yang di tetapkan oleh sesuatu kepada suatu tahap yang lain. hahahah.. apa ni.

sedar tak sedar dah nak jerebu lagi kita. Aku pon gelak sendiri betapa tak berdisiplin nyer aku. Betapa berapa banyak waktu sembahyang dah aku tinggalkan. tapi tetap makan aku teruskan. Aku ni mmg tak guna lah. tau makan jer.

Diam tak diam dah nak puasa beb. Amacam geng dah sedia nak puasa tak? aku memang tak sedia lagik. Aku rasa perut aku ni dah tak paham bahasa. asyik lapar ajer. Pada yang belom ganti lagik tu, bawak2 la ingat balik berapa hari tinggal. hahahaha.

No comments: