Friday, September 23, 2005

Kelemahan Diri

Aku rasa lemah yang teramat lemah. Mungkin sebab dah pokol 5.50pg aku cuba utk tulis blog. Aku rasa aku sangat lemah dalam berbincang mengenai script yang aku buat. Lemah membincangkan dan mempertahankan diri aku utk supaya tidak membuat lebih kerja. Aku jugak lemah dalam menahan ngantuk dan untuk bangun tido. Memang mencabar saper yang penah cuba nak kejut aku. Blacksnow tau arr.. dia penah angkat aku dan diheretnya aku ke bilik air. Lemah tulis blog. Lagi satu main badminton, kelemahan aku terletak pada stamina aku. Stamina aku betul2 teruk, 2 set jer dah mengah. Bender yang paling aku lemah ..... hehheeheheh..memang lemah giler beb. tak tau nak buat apa dah. Dalam hati berkata, esok jer la aku ketatkan skru2 yang dah longgar ni. kakakakakakakaka.

No comments: