Thursday, September 07, 2006

Bizi, sibuk dan ...

Indahnya malam ni, dapat jugak tgk berita. Baru jer tengok tetiba diorang sumer nak pegi makan western kat depan. Adehh... baru nak lepak, tapi ok gak, ramai memember kat kedai tu. Sekarang makan kat luar dah senang sebab anak2 dah bole duduk kat kerusi baby tuu.. yeahhhh. Tak payah nak menyorong stroller lagik.

Aku sekarang sibuk sebab banyak projek datang dari kompeni cina. Bagi aku, walaupon untung kecik, tapi payment sumer C.O.D, ni yang aku 'suspek' kat diorang nih. Ada gak beberapa helai peratus yang sampah dan penipu, tapi jgn sbb yg beberapa kerat tu kita kata semua diorang ni sampah dan kuat menipu. Tapi budaya C.O.D diorang membuatkan aku sentiasa senyum walau untung kecik.

Apa yang bermain kat pikiran aku sekarang ni, kawan2 lain apa projek?

No comments: