Thursday, September 07, 2006

Ayah Nina dan Dina Shopping di Jusco

Last day jusco punya sale ataupon last day mega sale kot. Aku layan jusco taman Equiene (eja salah kot). Ok la tak besar sgt, sesuai untuk pemalas cam aku. Seluar 70% menjadi kegilaan aku, huhuhuhu. RM50 dapat dua seluar ok aper. Baju yang 70% tak bole blah arrr... cam bangla pon ada aku tengok. Cam bangla tau bukan cam indon. muekekekekek. Ada sesaper bole bagi contoh pakaian indon mcm mana?

Ingatkan aku punya jer shopping, satu kali itu ou aku nampak itu kasut banyak sale lalu dihimpit ke arah mata nyer yang bersinar2 itu. Antara ayat yang terkeluar dari mulut aku "Ayang punya pasal, lautan kasut berapi pon abang sanggup"...

Punya la shopping sakan, tapi siapa pegang anak2 aku, yer...orang gaji dan ou/aku. Dukung beb 10 kilo (anak pakcik aku 20 kilo, tak hengat bapak/mak nya kecik jerk, so bersyukurlah...heheh) selama 3 jam. Awas kepada pemedang2, tangan hamba telah diperkasa dengan bebanan waja dan wira. Bagusnya jusco ni ada tempat baby room, tapi tak mcm kat OneUtama siap ada buaian. kira ok la ada gak.

Anak aku cam biasa, ada je baju baru untuk diorang dan aku belikan bola2 api berwarna warni untuk dia main dan baby cot diorang. Baby cot diorang bukan tempat tidor tapi tempat diorang duduk mcm dalam kandang. Moral, belilah baby cot yang kukuh dan flexible. Harga RM400 memadai.

No comments: