Monday, March 13, 2006

Juve (0) VS Milan (0) (2nd Half)

Del piero masuk ganti ibrahimovic. Dah aku cakap, del piero kalau masuk serangan berperingkat akan digunakan, kecuali kalau di tgh dapat kat belah kanan, maknanya serangan pantas. Tapi sayang, terkedek2 Trezeguet dan Del piero ni nak lepas Nesta dan Kaladze.

Sebagai penambah perisa, sebelom gattuso diberi kad merah, Nesta akan naik sampai 3 1/4 padang. Dan taktik ni berjaya mengkucar kacir kan kawasan tgh juve. Tapi kat bawah mcm biasa gak, tetap 3 orang ada sentiasa menjaga. maknanya, Nesta akan buat overlap dari tgh. Overlap ke kalau dari tgh, kekekekeke. So, takder wingback yang naik.Kalau 2 defend naik, Gatusso akan masuk fill in the blank.

Juve seperti di ketahui, berperang menggunakan corak taktikal yang susah nak di baca oleh pihak lawan. Walaupon pada separuh masa pertama nampak jelas corak serangan mereka tapi tidak di masa kedua. Penuh muslihat, mutu jadi winger belah kanan, dan di bantu del piero di belah kiri, trezeguet akan tetap di tengah. hahaha.. dah abis game baru aku dapat baca. Lima bintang pula untuk nedved yang di kenali sebagai kaki besi. Hentak la camaner pon, dia tetap bangun, macam naruto dattebayo hahahahahah.

Kaka, yang selalu menjadi duri dalam daging, hanya sekali shj dapat mengilhamkan gerakan gol. Mutu, penuh semangat, tapi mcm tak ngan jer duduk jadik winger. Del Piero hancur gak mamat ni. Yang ada daya untuk bagi pihak lawan kucar kacir aku rasa, Serginho dan Seedorf, Andriy Shevchenko, Nesta, Nedved dan Mutu. Yang lain tenggelam di makan taktik masing2.

Sekadar pandangan penyokong Milan (wakakakakak, bayers ke gua? tak kot. kekekek).

3 comments:

kenit said...

bai menda alah lu nih live ker delay telecast.. kakakakka... utk kasik lagik senang cite baik lu copy paste play to play die bai.. baru cam radio.. kakakakakka

Zan said...

gua tak bole buat camtu .... sbb gua nak citer apa yang gua nampak dari game tu ajer. Yang kat radio tu manyak mender berulang. cth: GOLLLLL tapi sayang kene tiang.

keylink said...

zainal abidin rawob melaporkan........