Thursday, March 16, 2006

+ Hari-Hari Yang Kelabu +

Dua hari lepas adalah hari yang jarang gua dapat rasa dan dah lama tak rasa. Kalau dulu time belajar macam macam hal yang membuatkan kita kene marah ngan pengawas ngan cikgu ngan warder ngan lecturer. Sekarang utk pertama kali nya gua kene tiaw kat opis. maksud aku kene tiaw dengan teruknya. Maksudnya kene tiaw dan hati membengkak. maksudnya...diorang nak suruh gua blah kot, kekekekke. Lalu aku pon buat skill pekak tahap cipan.

Semalam gua pon menonong kat opis tak balik buat keje. Tido bawah meja. Teringat aku, misha tido bawah meja kat anzagain dulu, kenit tgk ajer. Mase tu kenit ngan awek lain selalu tinggalkan gua sorang2 terkontang kanting kat bus stop pastu awek dia naik kete aper ntah. satria kot. KAya beb, tapi tuhan masa kuasa dan maha adil. Awek tu maner sekarang arr. PAstu awek kuala kangsar, saper2 nak try mintak la kontek namber ngan kenit.

Pengajaran: lu orang yang bujang ni carik awek jauh2 buat aper, cuba tgk sekeliling korang, mesti ada awek yang sedang memendam perasaan terhadap lu orang. Itu yang kene carik tu. Setakat tengok, hai pon nak suruh botak, maner nak dapat.

p/s: botak mungkin telah pencen dari menjadi penge'hai' awek2 di sekeliling.

4 comments:

kenit said...

gelabah sial igt misha ilang pegi mane ntah.. giler ajaib.. bukan gua jer.. azan carik pun tak jumpa.. muhahahahah... bai kalo dah kena tiaw.. tuh udah udah laa.. buat kompeni it sendiri bai

botakz said...

bai.. gua dah serik dah tolong kengkawan 'hai' kan awek.. kekkekeke..

keylink said...

sape tiaw lu? ahri? lu lempang je die.. cakap duit buat web ari tuh pun tak bayar-bayar lagik.

Titi Wangsa said...

kelabu? kelabu tu macam itam campur putih yerk?
habis la jin, awek dia nanti itam.