Wednesday, March 08, 2006

CHELSEA VS BARCELONA

Dah lama tak dapat tgk corak tektikal klasik yang di amalkan oleh kedua-dua buah pasukan. Dan sejak bila pulak barcelona pandai main corak taktikal. Aku penyokong chelsea sejak lama dulu, tapi tertarik dgn corak permainan barcelona sebentar tadi. Terasa mcm tgk AC Milan plak.

Walaupun begitu ramai yang beranggapan tadi barcelona main cara selamat, tapi coraK yang di mainkan itu adalah corak permainan kelab2 itali seperti Juve dan Milan. Inter tak masuk sbb inter pengerusi dia suker tgk score ajer. Bila ronaldo belah ajer dia rasa inter tak harapan.

Aku pernah suka pada Inter satu ketika masa sekolah rendah hinggalah aku berubah angin kepada AC Milan baru2 ini. Ini disebabkan corak permainan mereka yang amat menarik minat aku sebagai bekas pemain bola sepak bapak segala amatur yang ada (wakil sekolah aja). Antara taktik yang biasa adalah swan tactics dan ada satu lagik tapi bahasa inggeris dia aku tak tau... bahasa melayu nyer 3 di bawah 3 di atas 4 di tengah siapa di tepi. Huahuahua, kalau dollah salleh tau taktik ni takder le selangor asyik kene sayur jer.

berbalik pada chelsea dan barca, secara keseluruhan chelsea kalah tactic. Best siot game tadi. Tapi budak2 (sepupu2 aku) sumer kata buhsan. Diorang pon geng2 suka tgk gol. Takdewr feel tgk taktik. Saper coach barca ni, rednap ke haper ntah nama dia, dia ni mmg terer mcm capelo ngan lippi lah aku rasa. Huhh.. esok Milan lawan Bayen plak. huhuhuhuh.

Tapi sedih gak la kan chelsea tak masuk. misti gua kene tiaw kat opis ni. tapi, aku nak pegi ker arr opis esok pon. MUAHAHAHHAHAHHA.

7 comments:

kenit said...

bai.. rikard bai coach barcelona.. die mmg power sebab mase die coach dutch diorg pg semi world cup tapi kalah ngan team yg tak bole kalah iaitu team gua... kakkakaakakaka.....

bai.. barcelona ker real ker inter ker ac milan ker semua ade satu persamaan bai.. ronaldinho + ronaldo + robinho + adriano + kaka = juara dunia bai.. kakakakaakakak

princessGarnet said...

pembetulan untuk abg kenit rijkaard tu coach dutch zaman euro2000 la.dia kalah dgn italy semifinal pastu patah hati terus resign..aduuhhh abg kenit

akakakakakakakakakakakaakakakakaakakakaka

kenit said...

blah aaa awak tgk intenet bole laa.. saye guna memory musti laa salah skit.. aper aa

Zan said...

tu yang aku baru mcm nak tegur tu. Brazil tak best lah. Diorang main tak menghiburkan aku.

Zan said...

weii gaduh gaduh atas aktil bole tak ?

kenit said...

bai... map dari mane mereka ini ade uk sial.. giler laa antarabangsa sial pembaca pembaca lu.. kakakakakka

Zan said...

titi punya new york pon ada bai. Yang kat UK tu member gua kot yang baca. Ntah dari celah bedah maner dia baca pon aku tak tau. Tapi member gua tu memang banyak masa baca blog orang. wakakakakak.