Wednesday, December 24, 2008

Saya Seorang Petani

Kesian orang umah gua, belajar pandai2 jadik doktor, pastu kawen ngan petani jerk. muekekekeek. apa nak buat, dah mmg gua encem dan power, huhuhuhuh, dia nak gak ngan gua. Mmg konpom gua encem.

Sbb ramai tak percaya aku seorang petani, terpaksa aku membuktikan dengan bukti yang meragukan. Ini buktinyer, gambar yang aku tangkap sendiri.




masih hutan

Dah Bersih


ni kalau JAS nampak ni, huhuhuh, panas beb.



Partner Gua, mengenang nasib petani yang terhimpitt
"TEKANANN MALAYSIA"

Benih modified


Mau tak mau kene buat gak sampai habis

Gua kat tgh2 tu, ni tgh racing rempit ni, saper tanam paling cepat laju dan pantas, bengkok takper, janji speks kene betul. Pagipagi jam 8, mcm kat cameron siot.

Penat buat kerjer, tgh hari layan mandi jeram, sejukkk skit badan.
ni gambar bogel gua ni jgn simpan dlm hp, bole meletup kene virus kucakuca.

Ini dah 3 minggu

Ini yang kemas punya, tapi naik tak berapa cantik, ni dah sebulan setengah

Gua suka yang ini sbb naik cantik

Lebih kurang keluasan yang aku tanam










4 comments:

kenit said...

bai camner nka bukti nih.. gambo lu bogel ajer ader...gamba tgh becucuk tanam tade pun..

Jin said...

itu ar...gua rasa dia tipu jugak la...maybe dia kena bwk lu gi sana then suh lu tanam serai skali kut...kekekekekekke

Anonymous said...

Tgk la gambar no 7. siot la... cuba nko jelas kan, kan aku tuhhh, aku tau, aku dah kurus, wakakakakkaka.

kenit said...

kalo tak close up tak bole pecaya bai.... gua rabun aa.. tapi baju cam kenal... mmg dah kurus.. pehhh