Monday, December 22, 2008

Member Gua Kawen


Itu dia satu demi satu berlumba-lumba memember gua untuk berkawen. Releks releks, pelan pelan kayuh. Nama nya Nur Mazlie kot, tapi yang pasti nama galmour nyer adalah belut. muekekeke. Sekarang belut orang dah bela kat politank tau. Ini lagi siap sanding.

Jumpa budak2 diploma lama2. Ada yang aku tak ingat nama. Ada sorang hensem namanyer machap, geng budak umah belut gak kat ss17. dia duduk sama kariah ngan aku da kat jalan hassan sg udang kleng.

Gua pegi kenduri berkonvoi 2 kereta 3 family. family gua, family butak dan family jin, heheheh jin dah pakai family plak.

ok, selamat berkawen, hati hati main. cabuutttttt.

2 comments:

kenit said...

berhati berhati ketika bermain.. (sile rnyanyi ikut rentak berhati-berhati di jalan raya...)

kajempak said...

Time ni rumah aku bocor plak..terus tak dapat pegi. memang dah semangat nak pegi sabak bernam tu..memang malang aku hari tu