Sunday, June 10, 2007

Sakit...

Apa khabar geng, mengapa sepi tanpa berita, banyak cerita yang aku taktau pasal nkorang semua. Lu orang semua apa citer. Aku masih mcm ni lagik, tapi bertambah sakit. Bila aku belek2 buku 555 aku ni, byk utang yang kene bayar, sampaikan utang ngan member pon belum bayar. Bukan aku taknak bayar, aku memang kesempitan sangat. Kalau ada terbaca tu, halalkan ajerlah yer. ahaks.

Bila pikir utang-utang ni, aku jadik mandom plak, bukan aper, susah nak tido mlm utang byk sangat. Kene plak OU aku gi BTN Meru, adusss, lagik arrr kingkungking. Aku dan mengharap yang lain turut berdoa, berilah kekuatan untuk aku teruskan kerja-kerja aku, dengan hikmah dan hidayah, berikanlah aku petunjuk dimanakah aku nak dapatkan modal, sbb rasa tak sanggup nak pinjam bank.

Akhir kata,

Malam ini Malam minggu,
Jgn diungkit Perkara lalu,
Malam esok Masuk minggu Baru,
Berpantang ajal, Hikmah aku buru.

2 comments:

Titi Wangsa said...

berakit rakit ke hulu...
orang bukak business memang macam tu kot..
first few years memang macam tu kot..
nanti lu dah senang, lu tengok blog entry lu nih, lu gelak jer..
walaupun gua tak belajar jepun,
gambate azan (betul ke tak grammar, gua tak tau)

Zan said...

hi titi wangsa