Thursday, August 17, 2006

Antara Bandung Cup, Update Driver dan Timming Belt

Selasa lepas gua kene dua bandung, maksudnya gua kalah tiga kali dan menang sekali. Pening paler gua. Dah 2 minggu keluar duit bagi bandung. Tapi, aku punya lutu ada sikit hal lah. Kasik doktor check dulu camaner tengok bole blah lagik atau tidak. Botak kata gua banyak main, siot lu botak. Lu ni ingat main jer.

Apa update? update antivirus? update driver? up-to-date skit gua sekarang sbb dah ada kasut nike kan. muekekekkekek. Cantik siot kasut gua, bagus la nko pilih kenit. Sbb dah ramai yang jeles tu kira cantek arr kon walaopon kaler muda remaja yang nko belikan ni tak kene ngan orang mcm aku. Tapi, jalan atas mukabumi Allah ni tak bole riak. Tapi pakai aksut nike ni ada masalah riak dalam keadaan tak sedar plak gua rasa. ishh. Ni kene berguru ngan nike gurus nak hindarkan perasaan riak.

Apa lagik, kereta aku lagik 4K dah kene tukar timming belt. Adusss. Sakitnya. Pengalaman lepas RM450, tahun ni kadar inflasi pon dah naik jadik aku anggarkan RM550. Takper anggaran belanja biar lebih.

2 comments:

kenit said...

aper plak kale org muda.. umur blum sampai 30 dibenarkan lagik pakai kaler camtuh... heheheheh

Zan said...

Terima kasih atas susah payah belikan kasut gua tuuuu. Buat susah susah jerk.