Monday, August 14, 2006

2 minggu demam

dah dua minggu gua demam.. tak straight arr tapi, demam 3 hari pastu baik jap 2 hari, pastu demam balik 4 hari, pastu baik, ini apersal ntah dah demam balik.

gua banyak sedih kot, lubnan kene serang, ishh kesiankan.
gua banyak sedih kot, minggu lepas kene bandung, ishh kesiankan.
gua banyak sedih kot, payment lambat sgt, ishh kesiankan.
gua banyak sedih kot, pikirkan belanja hariraya, ishh kesiankan.
gua banyak sedih kot, dengan jelas umno berpecah, ishh kesiankan.
gua banyak sedih kot, takder pembangkang yang kuat, ishh kesiankan.
gua banyak sedih kot, kene kira borang cukai yang baru sampei, ishh kesiankan.

gua harap esok gua baik, gua dah cekik erythromycin dan paracetamol dan actifed ... hahaha aku bukan hafal..dia tulis kat bekas ubat tu.. actifed ubat selsema yang menyebabkan mengantuk sgt...kesannya telah dirasa oleh kenit, jin dan misha kerana hilang ketika sedang rancak berchat dengan ucapan gua bukan sengaja..wakakkaka...paracetamol sumer orang tau ubat demam...melegekan demam. erythromycin pula adalah antibiotik utk orang yang elergik penincilin based antibiotik. Kesan yang sama dengan harga yang lebih mahal.

4 comments:

princessGarnet said...

err bukan denggi kan kan kan

kenit said...

ini demam nak pegi trip nih... tenang tenang.. tak berapa lama lagik tuh... aper pun halnyer.. jgn sesedih sgt.. semua penyakit ade ubatnyer.. cumer kekadang kena bom dulu baru nampak..

Zan said...

gua ingat gua nak pegi menebom gak ahh.. doakan kejayaan gua kawan2.

Anonymous said...

mrbelacan.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading mrbelacan.blogspot.com every day.
payday cash loans payday