Thursday, May 24, 2007

Kejer Kontrak

Gua dah masuk 6 bulan rasanya buat keje kontrak fulltime nih. Gua rasa pencapaian yang memuaskan masih belum di capai. Dan gua pon masih belum dapat rasa senang. Ikut perkiraan gua kene tunggu lagik 3 tahun untuk rasa kemanisannya.

Yang terbaru gua buat speedbreaker dan repair tandas. Jolok taik tuuhhh, baeekk punya nalaa. Masukkan tgn beb dala itu lubang. Tapi masa duduk kat puchong ngan padang jawa dulu pon gua buat gak mender2 tuh. So, tak heraan sangatlah kan.

Gua rasa bahagia sebab buat keje yang gua suka buat nih. Lu orang camaner? seronok ker ngan kerje yang lu orang buat? Tgk orang la kan, betul tak? ada orang janji masyuk bole bayar utang makan sket bayar court badminton dah alhamdulillah. Ada orang tak penah cukup ngan aper yg ada. Ada orang sentiasa dalam penyesalan walau apapon yang dilakukan.

Sekarang ni ada dua orang member gua yang dah dapat anak. Titi Wangsa dan Sharil Botak. Allaaa beb, tak susah maner pon, saja jer takut2kan lu orang dulu. Belanjer pon tambah sikit ajer. Nanti tuhan bagi rezeki kat anak tempiasnya dapatlah kat kita sikit. Alhamdulillah Allah Maha Adil.

Ok la geng, gua ada dua tandas awam lagi yg gua kene settlekan. Jumpa lagi dan gua rindu ngan lu orang semua. Criittt.

1 comment:

Cik Anor said...

ala azan terharu laaa... tapi duit tuh confirm wangi tau..meh belanja anor ngan haris minum