Saturday, May 19, 2007

Berehat Di Cameron Highland





Setelah penat bekerja hari demi-demi, gua mengambil keputusan untuk bercuti di cameron. Kenapa cameron. Sbb OU gua suka cameron. Gua suka atau tidak tak berapa penting sebab gua hanya nak berehat dari kesibukan kerja hari2.




Apa ada pada Cameron dari kacamata gua adalah udara yang nyaman dan sejuk ( tapi tak berapa sejuk cam dulu (1993) ). Mungkin sebab dah byk pembangunan. Lagi ada ladang sayur, bunga dan teh. Dan beberapa tempat shopping buah dan sayur.



Gua pilih strawberry park sebab jauh dari jalan besar. So, kurang gangguan. Gua berehat menikmati udara yang nyaman dan pemandangan. Hilangkan sebu di kepala dengan menutup hp gua supaya tidak berdering.





Gua sebenarnyer teringin nak gi perhentian walaupon dah dua kali pegi. Tapi memandangkan wang yg tak berapa cukup utk kesana. Baik lepak tempat jimat sket. Gua pegi sana 3d2n. Aktiviti lebih kepada tengok2 pemandangan da berehat dan kurangkan shopping.




Kepada kengkawan yang byk idea, lepas ni kita nak kemana. Apa aktiviti riadah dan rekreasi?

No comments: