Thursday, September 18, 2008

Pecah Kaca Pecah Gelas

Bila gua YM ..................

Azan: hi kawan, bz ker bulan puasa ni ? pecah kaca pecah gelas. hehe..

Apa mereka jawab ?

sting: yer
sting: aper dier

al_kapon07: dah pkasi pecah tak reti2 nak ganti balik???

harris: busy gile, pecah gelas pecah kepala hahahaha

dewa_sirap: wekekeke
dewa_sirap: siot la tuan haji nih

meto: sapa nak gelas sumbing ni

jin: siap pantun tuh

molegurl7: bz la skit

ini lah sahaja kawan2 yang menjawab, samada bz yang mmg bz sampai takleh nak jawab ym gua, mungkin bz tapi sempat balas ym gua dgn muka ketat, ada yang bagi komen, dan ada jugak yang nak balas tapi terlupa, hahahaha, pepehal pon, ini jawapan dari jabatan peperiksaan, pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas, pecah hati buah keras, bila makan kena lekas, habis pecah semua gelas, sudah kenyang jgn malas, semua gelas sudah pecah, lu ajak gua makan gua kasik pecah lu punya kepala....ermmmm 'tapi, lu orang port kat mana? heheheheh, mana tau emergency' .

ni ada sikit update :

whitecokelat: nak balas aper bai
whitecokelat: kad raya tade sini
whitecokelat: kalo jual pun mahal
whitecokelat: heheheheheheh

thing_two2: hai kawan
thing_two2 has signed out. (9/18/2008 11:50 AM)

ni ada sikit update :

foxtroxxx: berani turun futsal ler..

kak misha md hisma: sudah baca harap balas
kak misha md hisma: hahaha

bob_pdgJawa: sudah bc harap balas

whitecokelat: nak balas aper bai
whitecokelat: kad raya tade sini
whitecokelat: kalo jual pun mahal

farif jemili: tak bz...
farif jemili: kat opis tak leh bukak YM bulan posa....
farif jemili: tapi nak dekat raya ni boleh plak...

4 comments:

Jin said...

kekekek...camnih pon leh buat utk update blog ka...sungguh kreatif.....

daddy cool said...

wakakaak.. mcm siot.. ade semut disebalik sirap... hmmm ape kes ni bang haji.. mcm kesunyian jek.. nk kate jauh diperantau tak la jugak.. ni mesti kes terkenangkan kekalahan juara selangor 2007 nih...

mohad said...

salam... selamat aidilfitri 2008

kajempak said...

aku tak dapat pun..sedih..datuk, aku pun dah ada blog...hhahah..aku dah hebat..
http://kajempak.blogspot.com/