Thursday, August 04, 2005

Kenangan dan Timeshare

Hari ni aku rasa segar sangat bila bangun tidor, mungkin sebab aku tidor pokol 12 mlm dan bangun pokol 6.00 pg. Sumer orang belom bangun. Dah lama tak rasa bangun awal..huhuh... insaf sekejap...

Bila matahari pagi menyinsing, aku dah tak ingat yang aku seorang juara permainan pedang sehingga lah aku membaca blog budak-budak lain. Hahahahha... namaku terpahat di blog-blog kamu. Semalam aku ambik bini aku kat melaka..ayer keroh... lalu kat tepi highway.. teringat aku muka budak budak yang memang mcm budak-budak.. Teringat jugak aku kat lambang shuttle Sea Lion. hahahha.

Semalam adik ipar aku balik dari US. So, aku ngan bini aku layan viewcam yang telah di rakam di sana (Florida). Kat situ ada Disneyland, Universal Studio, CSI Miami, Baywatch --hehehe babe watch kot. Tapi yang paling menggemparkan diorang beli salah satu resort kat sana, bukan beli sumer tapi beli satu bilik guna konsep timeshare. Ni sumer konsep2 real estate yang aku tak baper paham. Tapi kalau ada orang sewa nanti diorang akan dapat duit tu dengan jumlah nilai sewaan. Perghh dah la dekat ngan disney, boleh kayer layan real estate kat US ni. Baru 8K USD, hahahah murah tuu...kalau kejer kat sana murah la kan. Kalau kejer kat sini, ermm kene la investigate dulu aper bender nyer timeshare ni. Kalau ada sesaper nak ke US, adik ipar aku boleh bagi discount duduk tempat dia. Nak tgk yer maner dia punyer bilik tu.. jap aku carik pamplet dia...hahah.. aku masih tak paham aperbender timeshare ni... ntah menguntungkan entah tidak..anyway ni link dia West Gate Resorts ... Ahh.. aku tak puas hati.. saper tau konsep timeshare ni kasik tau aku kat komen ok.




No comments: